150.000 de lei din bugetul local pentru Asociația care se va ocupa cu promovarea turismului la Piatra-Neamț!

Între construcția unui pod și dărâmarea altuia, primarul PNL Andrei Carabelea se ocupă și de relansarea turismului local. 

Un proiect de Hotărâre aflat pe ordinea de zi specifică faptul că se aprobă finanțarea Asociației Organizația de Management al Destinației a municipiului Piatra-Neamț cu suma de 150.000 de lei din bugetul local.

Publicitate

Așadar, acum când orașul este în șantier, e momentul să mai pună o cărămidă, la relansarea turismului: ”Poate părea ciudat pentru unii că vorbim despre promovare turistică atunci când orașul e un uriaș șantier. Dar, acum e momentul să punem această cărămidă la construcția a ceea ce înseamnă relansarea turismului din Piatra-Neamț.” – a declarat primarul Carabelea.

După ce a anunțat numirea unui apropiat al primarului la conducerea noului organism de promovare turistică, în persoana lui Alexandru Filip, care se va ocupa să ”șlefuiască Perla de odinioară”, acesta va primi și buget.

La Piatra-Neamț turiștii vin în principal pentru a se plimba cu telegondola. În acest moment este singurul punct de reală atracție, după ce pârtia de schi a stat închisă în mandatul actualului primar.

Din nefericire pentru Piatra-Neamț, marea agitație regizată de Andrei Carabelea cu desființarea telegondolei, ajungerea ei la fier vechi, etc… s-a întins și pe plan național, iar turiștii din țară nu au de unde să știe că totul a fost o mascaradă, că telegondola funcționează și acum și nu se va închide, ba chiar s-a găsit o soluție de 3 ori mai ieftină (vezi aici).

Cam așa a ajutat Carabelea promovarea turismului local. I-a scris inclusiv lui Mândruță și altor persoane cu impact mediatic la nivel național, rugându-i să salveze telegondola, astfel că s-a creat ideea că la Piatra-Neamț s-a sus pe apa Bistriței unui din obiectivele de interes turistic.

Acum că noul organism care va aduce turiști în oraș va avea buget, nu rămâne decât să vedem alți piloși angajați la stat, cu buget frumușel de salarii, iar până la marile strategii, vor fi băgați bani în pliante, broșuri și sponsorizări pe rețelele de socializare.

Într-un fel, credem că a venit bine înființarea acestui organism tocmai acum, când orașul se va bloca de tot din cauza șantierelor.

În timp ce vor sta la cozile enorme din trafic, turiștii vor putea admira stațiile de 60.000 de euro, scările rulante de la Curtea Domnească de 140.000 de euro, cele două treceri de la Unic și Altex de 100.000 de euro și probabil, spre sfârșitul anului, uriașii din lemn ”Fomilă, Setilă și Berilă”, de pe Cozla, de 200.000 de euro.

Vezi și: Bugetul primăriei Piatra-Neamț: cheltuielile de personal au ajuns la peste 11 milioane de euro pe an!

Publicitate