Afacerea cu ”ciorba la pungă” a dat lovitura: 400.000 de euro încasări în prima lună!

Carmolimp, businessul familiei Șoneriu din Brașov, deținătoarea celei mai mari fabrici integrate de mâncare gătită din țară, a anunțat că vânzările gamei de produse deja gătite au atins 400.000 de euro în prima lună de la lansare.

Aceste vânzări au depășit investiția de 300.000 de euro realizată în modernizarea fabricii existente.

Potrivit companiei, vânzările lunare au fost cu 100.000 de euro mai mari decât investiția inițială, 50% din venituri provenind de la restaurante și hoteluri de pe litoral. De asemenea, Carmolimp este cu șapte luni în avans față de estimările inițiale.

„Am depășit preconizările cu aproximativ șapte luni și facem eforturi să ținem pasul cu investițiile noi. Facem investiții de mărire a capacităților de producție. Volumele au fost mai mari pentru produsele cu care am început, așadar vom reuși să extindem gama cu alte 10 feluri suplimentare abia din 20 iulie. (…)

Investim în noile linii și facem angajări, inclusiv pe posturi importante precum director de marketing sau ingineri. Avem încredere că toate se desfășoară în timp util, dar ritmul este mult mai accelerat decât ne așteptam. Cifrele menționate nu includ livrările în lanțurile noastre de restaurante,” a declarat Valentin Șoneriu, Director General Carmolimp.

Primele produse gătite din fabrică, livrate în ambalaje de unică folosință și gătite proaspăt cu tehnologie de ultimă generație, pleacă în cantități de sute de tone din Brașov către întreaga țară. „Pornim ruta către Oradea într-o săptămână și cea către Galați în două săptămâni,” a adăugat Șoneriu.

Compania va livra și prin platforma de vânzări zizam.com, care își va începe funcționarea săptămâna aceasta.

După o investiție de peste 300.000 euro și un proces de cercetare de mai bine de șapte ani, Carmolimp a lansat pentru industria HoReCa 10 sortimente de ciorbă și peste 40 sortimente de mâncare gătită.

Produsele au un termen de valabilitate de 21 de zile, fără conservanți, ceea ce permite proprietarilor de restaurante să economisească timp și resurse, inclusiv resurse de personal, și să ofere prețuri cu până la 60% mai mici.

sursa: economica.net

Publicitate