Conducerea BCR, despre boicot: ”12 persoane fizice și-au mutat conturile. Nu are impact în bilanțul băncii”

Vicepreședintele BCR, Dana Dima, a declarat vineri dimineață la Europa FM că după reacțiile din spațiul public ce îndemnau la boicotul firmelor austriece, BCR a pierdut foarte puțini clienți, conform economedia.ro.

Din cei 2,8 milioane de clienți persoane fizice ai BCR în România, doar 12 și-au mutat conturile după apelurile politicienilor sau altor persoane publice la boicotarea afacerilor cu capital austriac, a spus reprezentanta băncii.

Publicitate

„Nu reprezintă sub nicio formă un impact în bilanțul băncii, pentru că, dincolo de toate, suntem o bancă solidă, puternic capitalizată, iar efectul celor 12 clienți persoane fizice nu este important”, a declarat vicepreședintele BCR.

În ceea ce privește votul negativ al Austriei, Dana Dima a spus: „Este un moment de dezamăgire pentru noi toți, pentru că suntem români, trăim în România de zeci de ani lucrăm aici. Toți colegii mei, 5.300 de angajați, au fost la fel de dezamăgiți și supărați de această decizie”.

Vicepreședintele BCR a adăugat că grupul bancar face eforturi „de a informa și de a sprijini demersurile politice și diplomatice” ale României pentru aderarea la Schengen.

Publicitate