După ce a anunțat în toată țara că se va închide telegondola, Carabelea relansează turismul!

Între construcția unui pod și dărâmarea altuia, primarul PNL Andrei Carabelea se ocupă și de relansarea turismului local. În cadrul unei conferințe de presă, a anunțat că acum, când orașul este în șantier, e momentul să mai pună o cărămidă, la relansarea turismului:

”Poate părea ciudat pentru unii că vorbim despre promovare turistică atunci când orașul e un uriaș șantier. Dar, acum e momentul să punem această cărămidă la construcția a ceea ce înseamnă relansarea turismului din Piatra-Neamț.”

Publicitate

Pentru acest lucru, urmează să se înființeze un organism nou, finanțat de la bugetul local – OMD Piatra-Neamț, care se va ocupa să ”șlefuiască Perla de odinioară”, spune edilul. Noi credem că Perla de odinioară nu trebuie șlefuită, ci mai întâi scoasă din mocirlă.

La Piatra-Neamț turiștii vin în principal pentru a se plimba cu telegondola. În acest moment este singurul punct de reală atracție, după ce pârtia de schi a stat închisă în mandatul actualului primar.

Din nefericire pentru Piatra-Neamț, marea agitație regizată de Andrei Carabelea cu desființarea telegondolei, ajungerea ei la fier vechi, etc… a ajuns și pe plan național, iar turiștii din țară nu au de unde să știe că totul a fost o mascaradă, că telegondola funcționează și acum și nu se va închide. În schimb, le-a rămas ideea că s-a întâmplat ceva nasol la Piatra-Neamț cu telegondola și ce rost mai are să bată atâta drum până aici?

Cam așa a ajutat Carabelea promovarea turismului local. I-a scris inclusiv lui Mândruță și altor persoane cu impact mediatic la nivel național, rugându-i să salveze telegondola, astfel că s-a creat ideea că la Piatra-Neamț s-a sus pe apa Bistriței unui din obiectivele de interes turistic.

Între timp, ce să vezi? Carabelea nu mai plânge de soarte telegondolei, a dat și bannerul jos de pe clădire, a găsit soluția pe care o avea de la început la îndemână, cea cu majorarea de capitalului social al SC Perla, doar că i-a plăcut să joace câteva luni o piesă de teatru penibilă pentru a vedea lumea căt de tare se implică.

Bugetul primăriei Piatra-Neamț: cheltuielile de personal au ajuns la peste 11 milioane de euro pe an!

Revenind la marea lansare a turismului local, Carabelea a anunțat că a găsit și profesionistul care se va ocupa de OMD Piatra-Neamț (Organizația de Management al Destinației), în persoana lui Alexandru Filip.

Carabelea spune că există deja o strategie și un plan de acțiune. Doar că încă nu s-au constituit, nu au buget, nu au sediu, nu au angajați, în schimb au șef. Ca la primăria Piatra-Neamț…

Probabil vom vedea alți piloși angajați în cadrul acestui OMD, cu buget frumușel de salarii, iar până la marile strategii, vor fi băgați bani în pliante, broșuri și sponsorizări.

Într-un fel, credem că a venit bine înființarea acestui organism tocmai acum, când orașul se va bloca de tot din cauza șantierelor.

În timp ce vor sta la cozile enorme din trafic, turiștii vor putea admira stațiile de 60.000 de euro, scările rulante de la Curtea Domnească de 140.000 de euro, cele două treceri de la Unic și Altex de 100.000 de euro și probabil, spre sfârșitul anului, uriașii din lemn ”Fomilă, Setilă și Berilă”, de pe Cozla, de 200.000 de euro.

disclaimer

Publicitate