Familie cu copii: ”Au reușit încă o dată să ne gonească de pe litoralul românesc”

În minivacanța de Rusalii, o familie formată din doi adulți și trei copii a ales să petreacă trei zile în stațiunea Saturn, una dintre cele mai accesibile destinații de pe litoralul românesc, conform Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT).

Cu toate acestea, experiența lor s-a transformat într-un adevărat fiasco din cauza condițiilor precare și a atitudinii personalului hotelier.

Familia a rezervat un apartament de hotel cu all inclusive pentru două nopți, achitând un avans de 1.600 de lei și urmând să plătească restul sumei de 1.250 de lei la cazare, pentru un total de 2.850 de lei. Cu toate acestea, la sosirea în hotel, li s-au cerut suplimentar 2.800 de lei. După lungi discuții și prezentarea mesajelor de pe telefon, suma finală a fost ajustată conform inițialului.

Apartamentul rezervat era departe de a fi confortabil, cu apa curgând din cădița de la baie, scurgerea ruginită, canapeaua extensibilă deteriorată, un singur scaun pe balcon și televizorul care nu prindea programe. În ciuda acestor probleme, familia a decis să nu fie pretențioasă și să se bucure de vacanță.

Prima masă a fost un prânz contracost, deoarece li s-a spus că nu pot intra cu prânz și ieși cu mic dejun, cum se stabilise anterior pe chat. În sala de mese, meniul a fost limitat și dezamăgitor, iar mâncarea a fost de slabă calitate. Cină a fost și ea o experiență neplăcută, cu legume reci și paste nefierte.

Familia a povestit cum au fost nevoiți să mănânce în oraș pentru a evita mâncarea de proastă calitate de la hotel. În ziua plecării, au cerut înlocuirea prânzului cu apă și suc pentru drum, dar personalul hotelului a refuzat să-i ajute. Dezamăgirea lor a fost completată de atitudinea ostilă a personalului.

Turistul a concluzionat povestea spunând că, deși hotelul are potențial, atitudinea și serviciile oferite de personal au fost extrem de dezamăgitoare, confirmând motivele pentru care mulți români preferă să plece în vacanțe în afara țării. Experiența lor a fost povestită pe un grup dedicat vacanțelor de pe rețelele sociale, unde a stârnit numeroase comentarii și reacții din partea altor turiști.

„Pe la ora 10.30 suntem anunțați că este gata apartamentul care, exceptând apa care curgea din cădița de la baie, scurgerea care era ruginită, canapeaua extensibilă care ziceai că se rupe, un singur scaun pe balcon, televizorul care prindea purici, nu programe, a fost ok, deoarece nu suntem pretențioși”.

„Ni se cer încă 2.800 de lei, în afară de avans… după lungi discuții și cu mesajele avute pe telefon, ochi dați peste cap de către recepționerul-șef, se rezolvă… plătim doar 1.250 de lei

„Știam că putem intra cu prânz și ieși cu mic dejun, din discuția de pe chat. Nici vorbă de așa ceva… nu se poate, ni se spune de către managerul de hotel… să îi mulțumim că ne-a făcut deja un favor și ne-a cazat mai devreme”.

Dar cum copiilor le era foame – unul având 2 ani, iar ceilalți doi fiind „mai măricei” -, iar afară caniculă, părinții au decis să servească prânzul contracost: „Dacă vrem să mâncăm de prânz la ei, să achităm 60 lei/adult și 35 de lei/copil, copiii sub 8 ani având gratuitate”.

 „Trei feluri de mâncare, două ciorbe, roșii, castraveți și alte răcituri. Ne așezăm la masă… luăm ce găsim și începem să mâncăm… Când am gustat aripioarele, mi-a venit instant să vomit.. și credeți-mă nu sunt un mofturos la mâncare… Plecăm mai mult nemâncați… în speranța că seara va fi mai bine”.

Doar că la cină susțin ca au avut „surpriza” să regăsească unele dintre „legumele de la masa de prânz”, dar și „niște spaghete nefierte și niște penne la fel, crude… mâncăm niște mămăligă nefiartă cu smântână și mergem la culcare, că suntem obosiți”.

Publicitate