Familie de români dată afară dintr-un hotel de 5 stele în miezul nopții, pentru că s-au plâns de condiții

O familie din București a avut parte de o experiență de coșmar în timpul unui sejur rezervat la un resort de lux all-inclusive din stațiunea Elenite, Bulgaria.

După ce au plătit 2.800 de lei pentru un sejur de trei nopți, familia a ajuns la resort entuziasmată de perspectiva unei vacanțe relaxante și a condițiilor de cinci stele, conform promisiunilor făcute de platforma booking.com.

Publicitate

Cu toate acestea, realitatea s-a dovedit a fi una complet diferită. Turista a relatat pe pagina de Facebook „Travel în Bulgaria” despre condițiile mizerabile în care erau cazați și despre lipsa multor facilități promise.

Hotelul se afla într-o stare de paragină, cu jeg răspândit peste tot, iar multe din facilități, precum aqua parc-ul și snack bar-ul, nu erau funcționale. Pe plajă, nu exista un bar de unde să poți lua apă, iar hotelul de cinci stele s-a dovedit a fi departe de așteptările turiștilor, fiind considerat de aceștia maxim un hotel de două stele.

Problemele nu s-au oprit aici. Familia a avut dificultăți cu aerul condiționat într-una dintre camere, însă a obținut un răspuns nepăsător din partea managerului hotelului. Când au solicitat returnarea banilor pentru cazare și au refuzat să mai rămână în condițiile precare, managerul a anulat rezervarea și i-a evacuat din hotel în miez de noapte.

Turista a mărturisit că a încercat să rezolve situația cu platforma booking.com pentru a primi banii înapoi sau a fi relocați în alt hotel, dar procesul a durat și i-a lăsat fără opțiuni de cazare în timpul nopții.

Reprezentanții booking.com au promis că vor returna banii în maxim 14 zile, dar nimeni nu îi va putea despăgubi pentru umilința la care au fost supuși și pentru drumul pe care l-au făcut în zadar.

”Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot.

Aqua parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a scris revoltată turista care a trecut prin întâmplarea de coșmar, pe pagina de Facebook “Travel în Bulgaria”.

”Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia abia seara, la ora 19, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.

Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari.

Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii înapoi sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel!

Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a mai spus turista a cărei vacanță a fost ruinată.

Publicitate