O postare ironică a Netflix România despre finala emisiunii Insula Iubirii a generat un val de reacții din partea unor branduri și instituții din România, inclusiv IGSU și Ministerul Afacerilor Interne. Comentariile ironice și pline de umor au atras mii de aprecieri pe rețelele sociale.
O postare ironică a Netflix România, publicată miercuri seară în contextul finalei emisiunii Insula Iubirii, a declanșat o serie de reacții din partea brandurilor și instituțiilor din România. Chiar și firmele mai mici sau politicienii au încercat „să se agațe” de postarea respectivă.
Mesajul, care le sugera telespectatorilor să nu spargă televizorul în timpul momentului final al emisiunii, a captat rapid atenția pe rețelele sociale, unde mulți fani anticipau intens momentul reîntâlnirii cuplurilor după trei săptămâni de provocări.
„Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire (n. red.: momentul final al emisiunii, în care cuplurile se reîntâlnesc după ce trei săptămâni au stat în vile separate). Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”, este mesajul publicat de Netflix miercuri seară, înainte de începerea finalei.
Printre cele mai apreciate comentarii la această postare se numără cele ale eMAG, OLX România, Inspectoratului General pentru Situații de Urgență (IGSU), Kaufland și ING România.
OLX a răspuns cu umor, sugerând utilizatorilor să vândă televizorul dacă încă funcționează, iar IGSU a intervenit ironic, întrebându-se dacă ar trebui să lase „drama să ardă până la final,”
Kaufland România și ING România au intrat și ele în joc, cu mesaje despre livrări la timp pentru bârfele de după emisiune și despre economisirea pentru un nou televizor.
Postarea a transformat finala emisiunii Insula Iubirii într-un adevărat spectacol și pe rețelele sociale, unde umorul și creativitatea brandurilor au fost apreciate de internauți.
După aproximativ 6 ore de la postare, cele mai apreciate comentarii au fost:
- eMAG – „Nu încurajăm risipa, dar dacă – de exemplu – sare pisica pe ecran și-l dărâmă fix când se conectează Andrei la univers, nu vă dezahardați. Avem noi” – peste 3.600 de aprecieri
- IGSU – Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, Romania – „Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final? ” – peste 1.900 de aprecieri
- OLX Romania – „Dacă încă mai funcționează, pune-l pe OLX. Avem și livrare gratuită până pe 30 august” – peste 1.500 de aprecieri
- Kaufland Romania – „Știm că probabil bârfele (a se citi dezbaterile serioase și importante) vor dura până la „sampset”, așa că, you know, suntem aici și #KauflandLivrează tot ce ai nevoie!Să aruncăm doar cu popcorn către televizor, bine?” – peste 1.200 de aprecieri
- ING Romania – „Și dacă totuși se întâmplă, sigur mai pui de unul nou din economii” – peste 1.100 de aprecieri
- Ministerul Afacerilor Interne, Romania – „Lăsați televizoarele în pace! Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări și vă arătăm cum se sparg ușile la 6 dimineața… ușile acelea care chiar merită! Pentru informații accesează hub-ul de servicii al MAI – https://hub.mai.gov.ro/ – secțiunea Carieră MAI.” – peste 1.000 de aprecieri