Management de top! Registrul Auro Român a ajuns pe mâinile unui inginer agronom

O nouă numire la conducerea Registrului Auto Român (RAR) a stârnit controverse și acuzații de favoritism în rândul oficialilor din Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

Potrivit informațiilor recente, Bogdan Mîndrescu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor, a impus o persoană controversată la șefia RAR, cu binecuvântarea ministrului Sorin Grindeanu, informează ziarul puterea.ro.

Publicitate

Numele celui numit este Mihai Alecu, cunoscut și sub pseudonimul „Pufu”, fostul șef al Inspectoratului de Stat pentru Controlul Transportului Rutier (ISCTR) și al Autorității Rutiere Române (ARR). Această numire a avut loc în ciuda faptului că Mihai Alecu-„Pufu” fusese demis anterior de la conducerea ISCTR de către actualul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Se pare că această mișcare i-a dat peste cap planurile prim vicepreședintelui PNL, Iulian Dumitrescu, care anterior impusese numirea Alina Niță la conducerea RAR.

Cu toate acestea, numirea lui Mihai Alecu la conducerea RAR a ridicat semne de întrebare cu privire la pregătirea sa pentru această funcție.

CV-ul său menționează că a absolvit Facultatea de Management în Agroturism și Dezvoltare Rurală, specializarea Inginerie Economică, la Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București (USAMV).

Cu toate acestea, pe site-ul USAMV se specifică că nu există specializarea „inginerie economică”, ci „inginerie economică în agricultură”. Acest lucru a ridicat îndoieli cu privire la potrivirea sa pentru postul la RAR.

Această numire controversată a stârnit discuții aprinse în mediul public și a ridicat întrebări cu privire la influența politică și conexiunile din interiorul Ministerului Transporturilor în procesul de numire a șefilor de instituții importante.

Publicitate