Noutate în România: clienţii restaurantelor vor putea comunica cu ”ospătarii de la distanţă”!

Reprezentanţii Remote Butler anunţă lansarea aplicaţiei „Ospătar la Distanţă”, prima aplicaţie de acest gen din România şi din lume, prin intermediul unui comunicat de presă.

Aplicaţia permite restaurantelor să colaboreze cu ospătari de la distanţă, oferind o soluţie inovatoare pentru deficitul de personal.

„Ospătar la Distanţă este o reală oportunitate pentru industria HoReCa şi permite proprietarilor de restaurante să devină mai competitivi, având acces la personal calificat. Un restaurant din Cluj poate să lucreze cu ospătari din Timişoara, iar ospătarii să fie mulţumiţi cu veniturile obţinute.

Până acum, un ospătar care avea localitatea de domiciliu în mediul rural, dacă dorea să lucreze la un restaurant de top din ţară, trebuia să migreze din mediul rural în mediul urban, unde din veniturile obţinute trebuia să suporte şi plata chiriei. Ospătar la Distanţă elimină această nevoie de migrare din mediul rural în mediul urban, dar oferă ospătarilor şansa să câştige şi să evolueze profesional.

La rândul lor, managerii şi proprietarii de restaurante vor putea lucra cu personal calificat şi motivat şi nu vor mai fi obligaţi să recruteze în permanenţă ospătari care vor pleca din acel restaurant doar după o lună de lucru”, a declarat Horaţiu Negrea, CEO Remote Butler.

Aplicaţia va fi lansată iniţial în trei restaurante din Cluj-Napoca, oraş cunoscut pentru salariile mari din domeniul HoReCa, dar şi pentru dificultatea de a găsi personal calificat, urmând să fie extinsă ulterior şi în alte locaţii din Bucureşti şi din marile oraşe.

Cum funcţionează aplicaţia „Ospătar la Distanţă”

Prin intermediul aplicaţiei, clienţii restaurantelor comunică cu ospătarii prin apeluri video şi plasează comenzile, indiferent de locul în care se află ospătarii. Aceştia preiau comenzile prin apel video şi le transmit către bucătărie şi bar, iar ospătarii din restaurante doar aduc comenzile la mese.

Astfel, timpul de lucru al ospătarilor din restaurante se reduce la jumătate, fiind mai uşor să facă faţă fluxului mare de comenzi din sezonul cald. Patronii restaurantelor pot apela la serviciile unui ospătar remote în schimbul unui procent din valoarea totală a notei de plată.

De asemenea, timpul de aşteptare al clienţilor se va reduce considerabil. În prezent, un client aşteaptă în medie între 15-40 de minute pentru a fi preluată comanda. Aplicaţia elimină acest timp de aşteptare, ospătarul remote fiind la un click distanţă de client, preluând comanda şi oferind consiliere personalizată. Astfel, creşte gradul de mulţumire al oaspeţilor şi fluxul de clienţi din restaurante, mesele eliberându-se mai rapid.

Un aspect important menţionat de Remote Butler este că bacşişul nu va dispărea, ci va fi împărţit între ospătarul care lucrează de la distanţă şi cel care aduce comanda la masa clientului.

Publicitate