O femeie a alunecat în baia unui Mall și a primit daune morale și materiale de 78.000 lei

O femeie a alunecat în baia dintr-un mall din Capitală şi a primit despăgubiri de peste 78.000 lei.

Incidentul s-a petrecut în toaleta Mall-ului ”AFI Cotroceni”, iar Curtea de Apel Bucureşti a decis definitiv că ea merită daune morale de 60.000 lei şi daune materiale de 18.540 lei.

Publicitate

În faţa instanţei, reprezentanţii mall-ului au spus că un robinet s-a spart şi reclamanta ar fi trebuit să evite toaleta AFI Cotroceni au precizat că demersul femeii este „exagerat”, scriu cei de la mediafax.ro.

Concret, ea a mers la toaleta din AFI Cotroceni şi a alunecat din cauza apei de pe podea, acumulată de la un robinet defect. Clienta a căzut cu toată greutatea corpului pe mâna dreaptă.

Mâna s-a umflat, femeia a mers la spital şi, ulterior, a fost operată. Reprezentantul mall-ului prezent în faţa judecătorului a spus că reclamanta este, de fapt, vinovată. Clienta ar fi trebuit să caute un alt grup sanitar în mall ca să evite accidentele. Mai mult, la intrare ar fi existat şi un marcaj pe care scria „Atenţie, podea umedă”.

Reclamanta a cerut şi să i se acopere cheltuielile de spitalizare la privat. Cei de la mall au spus în faţa primei instanţei că nu au de ce să suporte cheltuielile, având în vedere că în România asistenţa medicală este gratuită.

Deşi în primă instanţă, judecătorii i-au respins pretenţiile femeii accidentate, Curtea de Apel Bucureşti i-a dat dreptate. Într-o declaraţie pentru Aleph-News, reprezentanţii AFI Cotroceni au precizat: „Regretăm accidentul, suferit în toaleta centrului comercial, AFI Cotroceni, şi considerăm exagerat demersul doamnei, mai ales că toaletele noastre sunt prevăzute cu semne galbene care atenţionează asupra pericolului de alunecare.

În plus, materialele folosite la podele au aderenţă foarte bună, nu sunt alunecoase. Vă asigurăm că AFI Cotroceni pune pe primul loc siguranţa clienţilor, luam toate masurile necesare pentru a asigura un mediu sigur pentru shopping, din toate punctele de vedere”.

Publicitate