Un șef din Consiliul Județean și-a organizat singur concursul, a fost unicul candidat și a ieșit pe locul 2!

Iogen Gânju ocupă de 4 ani funcția de director tehnic al Consiliului Județean Iași, dar este interimar. A vrut să-și securizeze un post de Șef Birou Patrimoniu, și-a stabilit singur tematica, a fost unicul concurent și totuși a luat sub baremul minim de 80 puncte.

Cu nota 68,80 a fost declarat respins la proba scrisă, notează reporteris.ro. Iogen Gânju a semnat el însuși organizarea concursului, a stabilit datele examenului, bibliografia și tot el a concurat. Tot el a și picat.

Publicitate

Funcția de șef al Biroului Gestionarea Patrimoniului din cadrul Consiliului Județean (CJ) a fost pregătită pentru sine de către Iogen Gânju, funcționar în cadrul instituției. Și-a fixat singur datele de concurs, și-a făcut bibliografia și tematica, și-a semnat atribuțiile și, când a ajuns efectiv la proba scrisă, a picat-o. Nu a luat decât 68.80 de puncte.

Deși concursul a fost unul intern, de promovare, în care aveau voie să se înscrie doar funcționari publici, nici așa directorul Gânju n-a putut lua examenul, deși a fost candidat unic.

Iogen Gânju a fost numit director interimar în perioada în care președinte era Maricel Popa, apoi a fost păstrat în funcție de către actualul conducător, Costel Alexe.

În luna mai a acestui an, Iogen Gânju a început să-și pregătească singur un concurs pentru ocuparea postului de șef de birou aflatîn subordinea sa. Având calitatea de director interimar al Direcției Tehnice, a semnat trei documente în serie: bibliografia, tematica și atribuțiile șefului Biroului Gestionarea Patrimoniului. Documentele au număr de înregistrare consecutiv și se află în arhiva electronică a instituției.

Pe 19 iulie, Iogen Gânju și-a depus dosarul pentru a ocupa postul pregătit din postura de șef. Pe 25 iulie, unicul dosar, al său, a fost declarat admis, comisia cosiderând că îndeplinește cumulativ condițiile.Important: a fost un concurs la care puteau participa doar angajații din Consiliul Județean, nefiind făcut public în afara instituției.

Pe 1 august a avut loc proba scrisă, cu bibliografia decisă de acesta, și a picat, cu 68.80 puncte, în condițiile în care nota minimă era de 80 de puncte, fiind funcție de conducere.

Publicitate