Un șofer a rămas șocat când a văzut ce au făcut mecanicii cu mașina lui!

Un incident nefericit a avut loc în reprezentanța Hyundai din Timișoara, unde un șofer a descoperit că mașina sa, un Hyundai Tucson Plugin Hybrid, a fost condusă cu viteză extrem de mare de către mecanicii service-ului.

Adrian Bihoiu, posesorul mașinii, a avut parte de o surpriză neplăcută când, folosind aplicația Bluelink pentru monitorizarea mașinii, a constatat că aceasta fusese condusă cu o viteză maximă de 190 km/h.

Publicitate

Situația a pornit de la o avertizare apărută pe bordul mașinii, care indica necesitatea completării lichidului de răcire a invertorului. Adrian Bihoiu a luat legătura cu reprezentanța Hyundai din Timișoara și a programat o vizită în service pentru remedierea problemei.

Totuși, când a verificat aplicația Bluelink, a observat că mașina fusese pornită de 30 de minute și că fusese utilizată în trei deplasări, atingând o viteză maximă de 190 km/h.

Indignat de situație, Adrian Bihoiu s-a dus la reprezentanța Hyundai pentru a cere explicații. A primit ca răspuns faptul că mașina a fost condusă cu o viteză mare pentru a se aerisi rapid instalația lichidului de răcire. Cu toate acestea, șoferul nu a fost mulțumit de explicație și a considerat că astfel de acțiuni sunt periculoase și inacceptabile.

Reprezentanții Hyundai au răspuns relativ decent la plângerea lui Adrian Bihoiu, dar explicația oferită nu a fost satisfăcătoare pentru acesta. Este important de menționat că conducerea cu viteză excesivă pe drumurile publice nu numai că este ilegală, dar și pune în pericol viața șoferului, a pasagerilor și a celorlalți participanți la trafic.

„Sunt posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid din 2021 și aș vrea să împărtășesc o experiență mai puțin plăcută pe care am avut-o recent.

Mi-a apărut o avertizare în bord: Refill inverter coolant; o avertizare foarte agasantă care apare de obicei de la a doua pornire din zi și care nu dispare până a doua zi când scade temperatura lichidului de răcire al motorului electric.

Am luat legătura cu cei de la reprezentanța din Timișoara, de unde am și achiziționat mașina și am făcut o programare în service: rechemare pentru spălarea instalației și înlocuirea lichidului de răcire al motorului electric. Experiențele anterioare au fost decente cu acest service, până acum.

Având aplicația Bluelink, verific să văd care este ultima notificare: la 16.23 vehiculul este pornit de 30 de minute. Involuntar verific și categoria My trips unde observ că au fost făcute trei deplasări cu mașina, iar într-una din ele viteza maximă atinsă a fost de 190 kilometri pe oră.

Atitudinea lor a fost relativ decentă, dar la întrebarea mea: de ce a fost necesar să atingeți asemenea viteze cu mașina? Am primit răspunsul: «Am fost nevoiți să-i dăm în gură pentru a aerisi mai repede instalația lichidului de răcire și pentru a putea preda mașina la timp». Lucru pe care nu-l cred și în același timp este foarte periculos să circuli cu asemenea viteze pe drumurile naționale; plus inutil, pentru că mașina a fost recuperată a doua zi”, a povestit Adrian Bihoi

Publicitate